Αρχική » Δραστηριότητες » Εκπαιδευτικές δραστηριότητες » Συντονισμός γνωστικού πεδίου φυσικών επιστημών.

Συντονισμός γνωστικού πεδίου φυσικών επιστημών.

Θεσμικό πλαίσιο : άρθρα 92 και 103 του νόμου 4823/2021, σχετική υπουργική απόφαση ΦΕΚ Τεύχος B’ 4509/2520.08.22
Στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων και καθηκόντων του ενδοσχολικού συντονιστή του γνωστικού πεδίου των φυσικών επιστημών Γρηγόρη Επιτροπάκη σε συνεργασία με τη Σ.Ε.Ε. ΠΕ04 Μαρία Καλαθάκη σχεδιάστηκαν, οργανώθηκαν και εκτελέστηκαν δύο διδακτικές παρεμβάσεις, στη Φυσική και στην Χημεία, τις οποίες παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ04 του σχολείου μας, την 20η Δεκεμβρίου 2022.


Η 1η διδακτική παρέμβαση έγινε από την χημικό Ευαγγελία Λαγουδάκη στο τμήμα Γ1 . Δείτε ΕΔΩ σχετικά. 


Η 2η διδακτική παρέμβαση έγινε από το φυσικό Γρηγόρη Επιτροπάκη στο τμήμα Γ5. Η διδακτική παρέμβαση αυτή είναι μέρος μιας πειραματικής διδακτικής ακολουθίας που στοχεύει να βοηθήσει τους μαθητές
• να συνδέσουν τον κόσμο των ιδεών με τον κόσμο των αντικειμένων και παρατηρησίμων πραγμάτων
• να κατανοήσουν βασικές έννοιες των ηλεκτρικών κυκλωμάτων όπως η ένταση, η τάση, η αντίσταση και να εφαρμόζουν τις αρχές διατήρησης του ηλεκτρικού φορτίου και της ενέργειας στην μελέτη των ηλεκτρικών κυκλωμάτων.


Ακολούθησε Αναστοχασμός. Τη σχετική συζήτηση κατεύθυνε η Σ.Ε.Ε. Μαρία Καλαθάκη.


Επί τη ευκαιρία, η φυσικός Ραλούκα Μακρή παρουσίασε τις αρχές του ρουμανικού εκπαιδευτικού συστήματος.